台北 | 珍奶、書店與魯肉飯給我力量

真的好好看

誠品信義旗艦店|今日行左兩個鐘誠品,終於搵到一本合自己口味既雜誌,文字溫暖又唔太煽情,唔似《小日子》咁脫俗,唔似《秋刀魚》咁多美食,講fashionweek、講旅遊、少少人物專訪,企劃定得好好,返香港之後應該會訂一年,希望我愈來愈清楚自己想要d咩,呢一切都係過程黎嘅。

該專注的事|有個朋友好鐘意趕上潮流,根本佢行出街你就會知本季興緊咩。有個朋友好鐘意儲郵票,畫手帳,紙膠帶樣樣齊。有個朋友嘅啊哥以山為家。今日係收藏嗜好類嘅書籍見到好多千奇百怪嘅嗜好,諗返自己,我屋企只有一座山咁高嘅「明報星期日生活」佢有無改變我d咩?定係已經改變左d咩?係咪都係個句:呢一切都係過程黎嘅?

台北只得一個朋友|(怕他看不懂)其實這樣也好,這樣我回台北的理由就變得很純粹:跟黃棟此聚一下。我跟他兩個各自那麼幸福快樂的畫面,這是一年前悲傷的我們沒有想過的事。今天起,台北的記憶只有綠蓋茶、忠孝東路、魯肉飯、看101倒數煙火、在換宿的房間跟棟此唱KTV、各種書店與喫茶室,以上。P.S. 我們是好朋友LOL不要再問我是不是交了個台灣男朋友~

春水堂|小顆的珍珠沒有口感,可是茶味好香,奶味剛好,如果可是選擇大顆的珍珠就好了!但還是好開心,珍奶我等你很久了。

想每季回去台灣一次,即使只是趟在酒店房間看電視也很滿足。

發表留言