呢個很廢的blogger有野想同你講 18

dear all,

夏天|朱嘉文話夏天無通知過佢就黎(嚟)左喎,朱嘉文最憎就係夏天,因為佢係超級無敵大汗,恩都係,好想為佢地兩個舉辦一個鬥多汗比賽,睇下鹿死誰手。其實我都幾鐘意夏天,開住風扇涼浸浸,冬天留係屋企好凍,生產力會變得好低,夏天幾好啊(唔出街的話)

英國德國波蘭|心情豁然開朗啊,因為機票、巴士、火車,旅程中需要搭既交通工具已經訂哂啦。住宿同景點留返呢幾日決定,決定之後咁就只差歷史呢一項大功課。慢慢更明白讀萬卷書不如行萬里路嘅道理,可以一邊睇到、摸到、感受到、見識到比起只讀書一定深刻好多,引發嘅反思都會多好多。(當然讀書都好啦)

年輕多好|年輕好啊,因為我地仲係一張白紙。可能係呢行見到好多人,你唔會諗到一個四十歲既啊姐裝住咩故事,如果佢結左婚,可能佢已經再過婚;如果佢有小朋友,可能已經離婚,小朋友跟左佢嘅有錢老公生活;如果佢依然單身,可能佢結過婚?可能係愛情浮浮沈沈?又可能佢同另一半決定唔結婚?或者可能佢只不過係單身。世界上童話故事好少,每個人都荆棘满途,披星戴月咁走過嚟。所以大個咗,我地變得寡言,變得客套,變得小心翼翼,因為我地怕唔小心一踩會踩中對方嘅地雷。有時有人話唔想做大人,想變返小朋友,其實習慣左,做大人都幾好啊。

稀客|從前好熟悉既人變左今日既稀客,同朱嘉文講起,佢幾乎唔記得左佢係邊個。講笑啦,點會唔會記得呢。唔知佢所關心嘅事係為邊個而問呢?邊個都好啦,多謝大家關心。離開comfort zone好似係我畢業之後無停過既動作,一個又一個決定都係充滿挑戰性,貪玩既含量少啲,比較似係我想帶自己去到一個新高度,可能會失敗架(例如去台灣換宿),但話唔定會成功呢?有人問我:「係咪發現左大學張沙紙好鬼重要呢?」大學沙紙本質係浮雲啦(呢句只針對個d覺得沙紙好重要既人,唔關知識blablabla事)不過,沙紙之外嘅大學仲有好多值得學習嘅野,係你係大學帶走左什麼,所以。

City of stars
There’s so much that I can’t see
polly.

發表留言