呢個很廢的blogger有野想同你講 16

充足睡眠真係好重要,因為今日精神好好既緣故,所以想廢話一番。
(其實都係因為前一晚只瞓左四個鐘就返工,所以尋晚由九點瞓到今朝七點,必然精神好)

btw hello all:-)

  • 因為飛之前無帶耳機,所以我依家要聽返十個鐘歌先。(人生無左耳機痛苦過無wifi用)
  • 啊媽見我返左黎所以煲湯我飲(終於)(佢個女已經煮左十萬餐飯比自己食)不過有湯飲好開心(雖然佢只係負責買同切,其他都係我落我調味)
  • buddy flight係好窩心既一件事,尤其係你想幫你buddy買早餐之際,佢就whatsapp你問你想食咩
  • 又有啊姐讚我個相有福氣會嫁得好(係咪真架!!!!)
  • 而且佢話我好爽唔會公主病(好想學到啊姐咁識氹人,心花怒放的說)(無公主病可唔可以request公主命?)
  • 聽日出更表(16號支配的人生)
  • 倫敦又無機會去大笨鐘(不過係兩日一夜劍橋遊!!!!)(可以瞓朋友屋企沙發係一件無比幸福既事)

其實每一日都可以過得好滿足
只係因為我今日精神好所以我特別易滿足

為左瞓得好而寫左篇廢文既polly上
因此花一天感覺一切是愛。

發表留言