呢個很廢的blogger有野想同你講 19

Dear all,
尤其係日本航空既舊同事

呢篇野想打好耐,今晚終於有個衝動想打出黎。

今晚有個同期同我傾計,傾傾下佢講:「係新加坡啊?」我問佢點解會知,因為我無同其他人講,我以為佢有方法check到我roster。點知佢答:「因為我有睇你個blog。」

受寵若驚——

因為當我join日航,係個十九歲低齡(能)少女,呢個同期比我大七年,佢就係一個好獨立、完全照顧到自己加照顧到別人既大姐姐。我講既野係佢面前毫無影響力,因為佢比我諗得更多更遠更廣更闊。

然後佢笑:「U always 受寵若驚 Coz many ppl told u they read ur blog in person hahaaa。」係真架,我真係真係真係真係好受寵,你明白嗎,有時有d師妹話鐘意睇我寫野係我小粉絲,定係我同期無條件咁支持我,同時我都好若驚,因為我知道自己撞板多過食飯呢件事成為左某d人茶餘飯後既話題。

但我呢個死豆丁何德何能得到大家既關注呢?

最近係國泰城撞到幾個同事都同我講:「聽講啊邊個邊個要出書,你要出早過佢囉,你係始祖黎架嘛哈哈哈。」然後我答
:「我諗我對日資公司既恨已經早早下左氣,咩都寫唔出,淨係記得青澀橫衝直撞個d歲月。佢出啦,我買返,睇下日本人有幾on9,哈哈哈哈。」

當時為左鬧公司廢使比人報串block 左好多師兄姐既ig,如果如果,polly既魯莽有造成任何人既不便/不悅,與此同時,如果如果,Polly既直率成為左某d同事放工後既安慰,點都好啦,個個時期既我已經過左去,多謝個個時候同你地每一個相遇。

原諒我啦 / 多謝你既支持
就黎22歲的Polly x

發表留言